Warning: "continue 2" targeting switch is equivalent to "break 2". Did you mean to use "continue 3"? in /usr/home/directit/domains/odyssey-sailing-club.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858 Warning: "continue 2" targeting switch is equivalent to "break 2". Did you mean to use "continue 3"? in /usr/home/directit/domains/odyssey-sailing-club.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2862 Odyssey Sailing Club podwójnym mistrzem PPJK! – Odyssey Sailing Club

Odyssey Sailing Club podwójnym mistrzem PPJK!

Pękamy z dumy, ponieważ po raz drugi w tym sezonie, załoga Odyssey Sailing Club zdobyła złoty medal w regatach PPJK w klasie T-3! Poniżej relacja naszego Komandora, Radka Sternickiego:

W dniach 13-15 sierpnia 2021 w Giżycku na Jeziorze Niegocin odbyły się 27 Mistrzostwa Polski Jachtów Kabinowych. Wystartowało 56 jachtów, na których było 176 uczestników. Nasz klub reprezentowała załoga w składzie:

Aleksander Sternicki – dziobowy

Andrzej Wójcik – trymer foka

Mateusz Sternicki – trymer grota

Radek Sternicki – sternik

Piątek 13-tego postanowił pokrzyżować nieco plany pierwszego dnia regat. Z powodu braku wiatru dopiero około godziny 14.00 zeszliśmy na wodę. Przed półtorej godziny walczyliśmy w bardzo słabych i zmiennych warunkach wiatrowych. Po zaciętej końcówce, udało się nam wygrać o długość dziobu łodzi w jedynym rozegranym tego dnia wyścigu.

W sobotę przy mocniejszym, ale bardzo zmiennym co do kierunku wietrze odbyły się 3 wyścigi. Pierwszy i trzeci pewnie wygraliśmy. W drugim mimo potknięcia na starcie i szóstej pozycji na pierwszej boi, udało się wyciągnąć na drugą pozycję.

Niedziela to najmocniejszy wiatr przekraczający w porywach 20 węzłów i znowu 3 wyścigi. W pierwszym znowu zdecydowane zwycięstwo i w tym momencie wiedzieliśmy, że już nie wypuścimy wygranej. W kolejnym wyścigu chyba pewność siebie nas zgubiła. Po dobrym starcie przegapiliśmy dużą zmianę wiatru, co w konsekwencji zakończyło się trzecim miejscem. Ostatni wyścig to już duże rozprężenie, przez spóźniony start wyścig znów zakończył się 3 miejscem. Jednak nie miało to już znaczenia, bo WYGRALIŚMY całe regaty z dużą przewagą nad drugą załogą.

Dziękujemy naszym reprezentantom, byliście niesamowici! Wszystkim kibicującym dziękujemy za doping. Dziękujemy współuczestnikom za wspaniałą rywalizację. Na koniec dziękujemy organizatorom za zorganizowanie świetnych regat. Byliśmy tu po raz drugi i zamierzamy wrócić za rok, aby bronić tytułu Mistrza!

Przypominamy, że jako Odyssey Dealer Group jesteśmy partnerem całego cyklu regat PPJK. Przed nami jeszcze 4 spotkania w tym sezonie. Do zobaczenia!

Napisz komentarz

Jacek Turczynowicz

Autor wpisu

TELEFON
+48 695 763 772
odyssey@sailing-club.pl

Biografia

Jacek Turczynowicz - trener i wychowawca wielu zdobywców medali Mistrzostw kraju. Trener Kadry Narodowej w klasie Optimist 2019. Certyfikowany instruktor i trener (Yachting Australia), skipper Yachtmaster Offshore (RYA). Jacek jest autorem książki ABC Żeglowania przydatnej dla osób rozpoczynających naukę oraz serii filmów szkoleniowych o tym samym tytule.